Over mijn afspraak

Als je een afspraak hebt gepland kun je de exacte tijd en het geplande adres vinden in de swapfiets App.

Mocht je de afspraak moeten afzeggen omdat het tijdstip je niet schikt, dan is dit ook mogelijk in de App tot 1 uur van tevoren. Neem daarna zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om er zeker van te zijn dat we de Swapper nog op tijd kunnen bereiken.

Andere vragen over je geplande afspraak? Vind hieronder de meest voorkomende vragen over Swappen. 

Kan ik een notitie toevoegen voor de Swapper?

Het kan voorkomen dat je specifieke instructies hebt voor de Swapper met betrekking tot parkeren, locatie of specifieke wensen met betrekking tot de fiets. Laat het ons support team weten, bij voorkeur 4 uur van tevoren. Wij zullen altijd ons best doen om de beste optie te voorzien.

Mijn afspraak is afgezegd. Wat nu?

Mocht je van ons een bericht ontvangen dat je afspraak is geannuleerd en je hebt al een fiets in bezit, dan kun je via de App een nieuwe afspraak inplannen.

Mocht je de fiets nog niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op om je afspraak opnieuw in te plannen.

Wat te doen bij vertraging?

In geval van vertraging doen wij altijd ons best om je vooraf te informeren. Wacht je 30 minuten na je afspraak en heb je nog steeds niets van ons gehoord? Neem dan contact op met ons support team en we zullen ons best doen om uit te zoeken wat er aan de hand is. 

Ik wil een adreswijziging doorgeven

Mocht je het adres van je afspraak willen wijzigen, dan kun je dat nog tot 1 uur voor aankomsttijd laten weten. Neem daarna zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om er zeker van te zijn dat we de Swapper nog op tijd kunnen bereiken.

Kan ik mijn tijdslot veranderen?

Als je een ander tijdslot wil kiezen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Doe dit minimaal een uur van tevoren om te voorkomen dat er extra kosten in rekening worden gebracht. 

Ik heb mijn afspraak gemist. Wat moet ik doen?

Mocht je de afspraak gemist hebben dan willen wij graag zo snel mogelijk een nieuwe afspraak met je maken. In verband met onze daaruit voortvloeiende reiskosten moeten wij u helaas €20,- in rekening brengen. Om een nieuwe afspraak te maken plan je via de App of neem je contact op met ons support team. 

Is je vraag beantwoord?

Wat jammer. Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?